Maandag: Gesloten (behalve op feestdagen)
Veel gestelde vragen
FAQ
Hoe kan ik wijzigingen in mijn gereserveerde aantal personen doorgeven?
Wij vragen u vriendelijk om eventuele wijzigingen in het aantal gereserveerde personen minimaal 24 uur van tevoren door te geven. Bij wijzigingen binnen 24 uur voor het gereserveerde tijdstip zijn wij genoodzaakt 50% van de reserveringswaarde in rekening te brengen.
Kan ik mijn voorkeur voor een bepaalde tafel aangeven?
We streven ernaar om aan ieders voorkeur voor tafelkeuze te voldoen, maar dit is niet altijd mogelijk. We hopen op uw begrip hiervoor.
Wat gebeurt er als ik te laat ben voor mijn reservering?
Indien u meer dan 30 minuten te laat bent voor uw gereserveerde ontvangsttijd, zijn we genoodzaakt uw tafel aan andere gasten toe te wijzen.
Hoe wordt de verblijfsduur in rekening gebracht?
U betaalt vooraf uw nota op basis van de verbleven tijdsduur. De tijd begint te lopen na het printen van uw tafelnummer/ticket.
Hoe lang kan ik standaard blijven?
Standaard is uw verblijf 2 uur, tenzij anders is afgesproken. Verlenging zonder afspraak is niet altijd mogelijk, vooral in het weekend en op feestdagen. Indien u toch langer wilt verblijven, wordt dit tegen onze verlengingstarieven in rekening gebracht.
Kunnen we apart betalen voor onze maaltijden?
Om wachtrijen bij de ontvangstreceptie te beperken, bieden wij één gezamenlijke rekening per reservering/tafel aan. Per persoon apart betalen is niet mogelijk.
Accepteert u dinerbonnen of VVV cheques?
Nee, wij accepteren geen dinerbonnen of VVV cheques, maar we hebben onze eigen cadeaubon beschikbaar.
Is het mogelijk om eten en drinken mee te nemen bij vertrek?
Nee, het is niet toegestaan om bij vertrek eten en drinken mee te nemen van Tasty Wok.
Wat zijn de consequenties bij verspilling van eten en drinken?
Bij verspilling behouden wij het recht om overgebleven gerechten en/of dranken in rekening te brengen tegen specifieke tarieven.
Zijn huisdieren toegestaan?
Nee, (huis)dieren zijn niet toegestaan in ons restaurant.
Zijn er specifieke regels voor kinderen?
Ja, we hebben een speciale kinderspeelhoek waar kinderen zich kunnen vermaken. Let op: spelen in de kinderspeelhoek is op eigen risico.
Wat zijn de mogelijkheden voor vegetarische of dieetwensen?
Graag ontvangen we bij uw reservering eventuele speciale wensen of beperkingen, zoals vegetarische of dieetvoorkeuren.
Kan ik met pin betalen?
Ja, pinbetaling is mogelijk.
Is het restaurant toegankelijk voor minder validen?
Ja, ons restaurant is zeer toegankelijk voor iedereen, inclusief minder validen. Gelieve dit bij de reservering aan te geven zodat we een geschikte tafel voor u kunnen reserveren.
Wat zijn de cadeautipmogelijkheden?
Een cadeaubon van Tasty Wok is een leuk geschenk en is beschikbaar vanaf €15,00. Let op: de bon is een jaar geldig na afgifte en kan niet worden ingewisseld tegen contanten.
Hoe zit het met voorzieningen voor kinderen in het restaurant?
Tasty Wok is bij uitstek geschikt voor kinderen, met speciale gerechten en drankjes voor hen. We hebben ook een aparte speelkamer waar kinderen gratis gebruik van kunnen maken.
Moeten kinderen onder begeleiding zijn bij het buffet?
Ja, kinderen onder de 8 jaar moeten worden vergezeld door een volwassene bij het bezoeken van het buffet.